Etiketler

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Mucizem...Gökçe Sena


Bugünlük keyif yazımı hayatımın anlamı canım kızım Gökçe Sena'ya ayırdım.Aslında sadece bugünlük değil hamilelik sürecimi ve sonrasında yaşadıklarımı belli aralıklarla sizlerle paylaşmak istiyorum.



Evlat sahibi olmak bir anne ve babanın hayatta isteyebileceği en güzel ve en tarifsiz duygu.Allah'ın izniyle ben de bu duyguyu yaşayanlardanım.Zorlu bir sürecin ardından anne olacağımın haberini arkadaşım Merveyle birlikte aldık.Aynı anda hamile kaldığımızı öğrenmiştik.Mutluluğumu ilk onunla sonra da eşimle paylaştım.

Karnınızda taşıdığınız Allah'ın mucizesiyle aslında annelik duygusuyla da yavaş yavaş tanışmış oluyorsunuz. Artık tek başınıza değilsiniz.Aynı bedende iki cansınız...

Kızım hamileliğim boyunca beni hiç zorlamadı. Zorlasaydı da ne fark ederdi ki onun dünyaya gelebilmesi için bütün sıkıntıları çekmeye razıydım. O kutsal vasıfa  cennetin ayaklarımın altına serildiği annelik vasfına kavuşabilmek için haftaları hatta günleri sayar hale geldim.

O ilk tekmeği karnımda hissettiğim,ultrasondaki ilk kalp atışlarımı duyduğum an ise ben ben olmaktan çıkmıştım adeta bir duygu patlaması yaşıyordum.İçimde dünyadaki bütün zenginliklerden öte bir zenginlik taşıdığıma inanmıştım artık.Ben yemek yediğim zaman karnı doyan ben huzurlu olduğumda mutlu olan bu küçük mucize tam da yaşamımın merkezine oturmuştu.Ve heyecanla kucağıma alacağım anı bekliyordum.

Duygularımı kolay kolay dışarıya vuramayan ben artık kızımı her düşündüğümde,her hissettiğimde ağlar hale geldim. Bir çok anne adayı gibi duygularımı dizginleyemiyordum.

İşte canımın içinin daha doğmadan bana yaşattığı duyguların bir kısmı böyle.
Aslında kızımla ilgili sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çok sevgi sözcüğüm var ki,ama cümlelerime bu günlük bir nokta koyuyorum.Herkese evlatlarıyla birlikte geçireceği güzel bir ömür diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder